دسته‌بندی نشده

راهنمای کامل خرید جهیزیه به همراه لیست

راهنمای خرید جهیزیه

برای خرید جهیزیه از کجا شروع کنیم؟

اولین کاری که باید انجام دهید تهیه لیست جهیزیه است که متناسب با بودجه‌ای که در نظر دارید باید بعضی اقلام را حذف کنید و فقط موارد مورد نیاز را خریداری کنید.
با تهیه لیست خیالتان راحت است که وسیله ای از قلم نمی‌افتد و می توانید به صورت مناسب و با کمترین هدررفت زمان برای خرید برنامه ریزی کنید
با اهمیت‌ترین و پرکاربردترین بخش جهیزیه وسایل آشپزخانه است که بخش عظیمی از خرید را در برمی‌گیرد.
شما می‌توانید با اطمینان و خیال راحت خرید جهیزیه را با مشورت تیم ما تهیه و انتخاب کنید تا بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار گیرد تا زندگی خوشی را برای خود رقم بزنید.
فایل وسایل مورد نیاز در زیر قرارداده شده است که حاوی 10 صفحه است ، شما می توانید فایل پی دی اف را دانلود کنید و بعد از خرید تیک بزنید، و همچنین در فایل اکسل می توانید در ستون دوم مارک و مدل کالای انتخابی خود را بنویسید و در ستون بعد قیمت تخمینی کالا را وارد کنید. سپس با اضافه کردن قیمت هر مورد، جمع قیمت تخمینی را در بالای صفحه مشاهده کنید و با توجه به بودجه ای که دارید تصمیم بگیرید و کالاهای ضروری تر را در اولویت قراردهید تا خرید جهیزیه را به بهترین شکل انجام دهید. پس از آن با خرید کالا و اضافه کردن قیمت واقعی هر مورد، جمع قیمت واقعی کالاها را کنترل کنید. البته واضح است که لازم نیست همه کالاها را خریداری کنید و این لیست کاملی است از هر آن چه ممکن است مورد نیاز شما باشد. شما می توانید متناسب با ظرفیت خانه و آشپزخانه خودتان وسایل مورد نیاز را خریداری کنید
روی فایل ها کلیک کنید تا بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشید، همچنین بعد از نوشتن فایل می توانید از ما برای خرید مشاوره و راهنمایی بگیرید، ما در خدمت شما هستیم . منتظرتان هستیم.

لیست جهیریه فایل پی دی اف برای پرینت

لیست جهیزیه فایل اکسل برای برنامه ریزی

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *