دسته‌بندی نشده

بوش در نمایشگاه بین المللیCES® 2023: برای آینده‌ای هوشمندتر و ایمن‌تر

نمایشگاه تکنولوژی هوشمند

بوش در حال ارائه محصولات و خدمات هوشمند برای داشتن خانه‌ای هوشمندتر و ایمن‌تر است. با راه حل های متصل برای ایمنی، کارایی و راحتی بیشتر.

افراد هنگام درک محیط خود به حواس خود اعتماد می کنند؛ و فناوری هوشمند به حسگرها متکی است. آن‌ها به همراهان روزمره مانند وسایل نقلیه، دوچرخه‌های الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند امکان می‌دهند محیط اطراف خود را نیز «ببینند» و «بشنوند». بوش حسگرهای هوشمندی را توسعه داده و تولید می‌کند که زندگی مردم را بهتر و ایمن‌تر می‌کند و در عین حال ردپای کمک‌های الکترونیکی ما را کاهش می‌دهد. شرکت بوش اعلام کرده است: «از 5 تا 8 ژانویه، می‌توانید در نمایشگاه CES® 2023 در سالن مرکزی، غرفه شماره 16115، دنیای بوش را کاوش کنید.» این نمایشگاه در لاس‌وگاس ترتیب داده شده است تا افراد بتوانند از نزدیک با جدیدترین محصولات کار کنند و آینده را امروز تجربه کنند.

تولید حسگرهای هوشمند و راه حل هایی برای بهبود زندگی روزمره از شرکت بوش در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. ( کاش ما هم می‌تونستیم تجربه کنیم )

بوش در حال ارائه جدیدترین راه حل های مبتنی بر حسگر است که در بسیاری از دستگاه های الکترونیکی مصرفی و همچنین نوآوری در لوازم خانگی وجود دارد:

مغناطیس سنج با کارایی بالا – مسیر یاب دیجیتال
سنسور فشار بارومتری قوی – آماده برای سختی
سیستم حسگر هوش مصنوعی – بیش از یک مربی تناسب اندام دیجیتال در اندازه مینیاتوری
کوچکترین سنسور کیفیت هوا ذرات معلق جهان
فر هوشمند – غذاهای سالم با حداقل تلاش

مواردی که تاثیر به سزایی در کم کردن زمان صرف شده برای انجام امور خانه می‌شود و همچنین خانه‌ای امن‌تر و هوشمندتر را به همگان عرضه می‌دارد.

شما چقدر از برند بوش استفاده می‌کنید و چقدر از آن راضی هستید؟

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *